Sunday 17 July 2011

IKM & Geng Juvana ?!

Hello blogger , sorry coz da lama tak update blog aku ni sbub aku skang ni da sambung belajar dekat Institut Kemahiran MARA , Melaka ...

Kat sana semua okay cuma makanan je lah yg mcm gampang sikit ...
Kelas kt sana skang ni da start assignment yg lagi kusut kn kepala otak aku ni tp nk buat mcm mana ?!





Salah satu daripada assignment yg nk kene buat !!!



Pakaian ke kelas da mcm  bdak2 masuk college yg mahal !!!





Aktiviti semasa tak pergi ke surau !!!
Kacau pelatih pompuan kt dom mereka ... :D




Aktiviti tengah malam semasa Warden da tido ...


Alang2 aku da update blog aku ni aku share la skit pengalaman aku kt tempat aku blajar tu ...
Pada korang yg masih bersekolah , korang nasib baik lagi la kot ...
Lepas ni korang rasa jugak kan ? Korang rileks je ...

Aku rasa tu je kot , mlas la nk share kt korang psal regging pulak , nanti korang takut nk smbung blajar pulak kan ?!
Nanti korang rasa la bila da smbung blajar , kene regging dgn senior , makanan tak sedap & mcm2 lagi la ...
Time tu mesti korang rasa nk maki orang je tapi korang kene tahan sikit la ...

Aku rasa setakat ni je dlu kot ...
Btw , sorry kpd follower blog ni sbub aku da lama tak update la ...
Aku harap korang jgn berenti menjadi follower blog aku ni sbub byk benda aku nk share dgn korang tapi masa nk kongsi la aku buzy ...

Enjoy yourself to follow this blog okay ?!
Sincerely loves !

No comments:

Post a Comment