Wednesday 8 June 2011

Suka-suka !

Hello followers & blogger ... 
Sorry lama aku tak update blog aku ni , mesti korang rindu aku kan ? !
Jangan risau kalau taknak mengaku pun aku paham , hahaha

Aku da lama tak update blog aku ni sbub aku bercuti dengan family ke Penang ... Banyak jugak gambar yg aku ambik , tp utk blog ni aku upload skit je la ... Kalau nak tgok lg , tgok kt facebook aku ye ?




















Ni je gambar yg aku rasa nk upload kt blog ni , kalau korang rasa tak puas & nak tengok lagi , korang bukak la facebook aku ye ? !

Pengalaman yang agak best masa pegi bercuti hari tu , harap2 dpt pergi lagi ...

Kepada followers , korang nak tau perkembangan aku lagi , korang kene la tunggu ye ? ?
Nanti aku akan update blog ni sebelum aku masuk belajar di IKM,Jasin,Melaka ...

Tunggu perkembangan terbaru tau ...

Sincerely loves ! !

No comments:

Post a Comment