Monday 30 May 2011

Hari paling penat !

Hello blogger & follower , amacam hari ni ? Okay ke tak okay ?
Hope okay lah semua kan , hari ni aku agak penat sbub pagi-pagi lagi da kene buat medical check-up ( ambik darah )
Lepas ambik darah tu mmg badan terlampau letih sangat , mmg tak boleh nak buat apa lg da ... 
Tengah hari sampai ke petang pulak , kene tolong my mama tebang pokok kt depan rumah ...
' Memang tak letih ' la kan ...


Gelagat saya walaupun penat tapi terpaksa ! ! !



 

Agak memenatkan hari ni , ini pun ada tenaga sikit lepas minum Milo & Biskut Tiger ...
Tu yg ambik masa sikit update blog ni ...
Ini bukan nk belas simpati korang tau , ini cuma nk kongsi aktiviti aku harian dengan korang sume ...
Hope benda ni tak jadi masalah utk korang bukak blog aku ni , hahaha ...
Anyway , 2hb ni aku terpaksa pergi Pulau Pinang utk menghadiri pertandingan memasak ...
Tp bukan aku yg masak , abg aku ( Irwan Firza ) ...
Berkemungkinan dalam masa yg tak berapa panjang aku tak akan update blog ni ...
Kalau rindu juz inbox kt facebook je lah ye ...

Sincerely loves !

No comments:

Post a Comment