Friday 27 May 2011

Takde keje !

Hello follower,amacam hidup?Bahagia ke tak,kalau tak kira kita sama laa...hahaha
Kalau nk ikutkan,hidup aku tak bape bahagia sgt,tapi aku suka bahagiakan diri sendiri(korang paham ke tak,lantak korang la)..
Aku nk kenalkan dekat korang,bdak2 atau orang2 yg terlebih sengal mcm aku yg slalu menyasau sama dengan aku...muahaha

Adib Ahmad , Shahizam Ramli , Muhaimin Azfar , Zul Kifli , Faiz Young
 Yg ni sume geng2 masa skola dlu , slalu lari berpagar (lari sekolah) bersama , main kejar2 dgn cikgu , kene rotan beramai-ramai , buli budak sesi petang & mcm2 lg lah...

Haekal Moreno , Amir Privax , Muhamad Ashraf
Yg ni pulak teman2 merepek , menyasau , mengarut , mengumpat & melepak masa keje...
Myirah Latif , Eyla Adyla
Yg ni geng2 fesbuk yg suka main tag2 gambar diorang...

Farisha Firza , Fazreen Firza
Yg ni dah tentu2 adik aku sbub nama pun lebih kurang sama..

Aisya Azmi , Nadirah Rokif , Leeya Natasha , Farrah Dyla 
Yg ni pulak suka like sume comment aku,pastu mengarut2 sehingga ada yg nk offline pun sampai terlupa..Kandang2 rasa mcm nk lempang je tapi disebabkan member adik aku & merangkap sebagai geng2 sasau,kira tak jadi laa...haha

Farra Razuan , Nur Ilya Natasya , Daliella Deanna Zainudin , Amaliena Ramlus Sidiqe
Yg ni tak abis2 nk jeles dengan aku,dari dulu sampai sekarang masih tak boleh terima yg aku ni hensem..:D

 Faten Hanudin , ThdEvion Helsing , Hamieza Nizar , Nadia Pazir
Yg ni pulak kalau borak dlm fesbuk,mesti tergantung tapi sebab ape pun aku tak tau...

Kayyol Uda , Shaheira Yunus , Sabrina Abu Bakar
Yg ni kalau tak mengacau aku 1 hari tak sah,ada je benda dia nk buat..Aku pggil diorg ni Penyemak Notification...hahaha
Kiki Koyuki , Fyqavssara Chux , Maisarah A.Rahim , Dalieyla Azeez , Fiza Abdul Razak
Yg ni slalu menggedik kt wall aku,kadang2 rasa mcm malas nak layan korang...hahaha(jgn mengamuk ye)


 Orang2 diatas ni yg buat aku lebih sasau & jadi gila-gila dengan tidak disangka-sangka..
Apepe pun korang kene,mesti,perlu,wajib,hendak,harus ada utk menggilakan lagi otak aku,walaupun kadang2 korang takde tetiba aku jadi gila..hahaha
Korang mmg Geng terbaik lah walaupun korang tak baik :D

Sincerely loves !

No comments:

Post a Comment